O FIRMIE


CHARAKTERYSTYKA FIRMY

Trans Expert to jedna z wiodących firm na polskim rynku z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowej obsłudze firm z branży TSL, specjalizująca się w rozliczaniu czasu pracy kierowców. Świadczy usługi na terenie całej Polski. Siedziba firmy znajduje się w Bydgoszczy w województwie kujawsko-pomorskim.

Na co dzień obsługujemy ponad 1500 przedsiębiorstw, a liczba ta nieustannie rośnie. Ogromną satysfakcją dla nas jest zadowolenie Naszych Klientów i ilość poleceń, jakie przynosi nam współpraca z naszymi Partnerami. Twoje zadowolenie to dla nas priorytet!


PODSTAWOWY ZAKRES USŁUG

  • Analiza i rozliczanie czasu pracy kierowców
  • Rozliczanie plac minimalnych na terenie Europy
  • Rozliczanie kosztów podróży służbowych
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla firm transportowych
  • Reprezentowanie firm podczas kontroli ITD i PIP
  • Odwołanie od kar nakładanych na przewoźników
  • Przedstawicielstwo i reprezentacja na terenie krajów europejskich: Francja, Austria, Holandia, Niemcy, Włochy
  • Szkolenia dla kierowców i właścicieli firm transportowych
  • Infolinia 24/7: telefoniczna pomoc podczas kontroli na drodze w języku polskim, niemieckim, angielskim i francuskim
  • Sprzedaż urządzeń i programów do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców

NASZE ATUTY

  • Indywidualne podejście do klienta – każdy z Naszych Klientów jest dla nas najważniejszy, dlatego zawsze dbamy o stały i dobry kontakt z naszymi Partnerami biznesowymi
  • Profesjonalny, w pełni przeszkolony zespół doradców – jakość usług jakie świadczymy dla Naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego kładziemy silny nacisk na wiedzę i kompetencję naszych pracowników
  • Wieloletnie doświadczenie na rynku – Trans Expert to uznana marka na rynku, o czym świadczy liczba Naszych Klientów oraz ilość referencji i poleceń
  • Konkurencyjne ceny i szeroki wachlarz usług – dbamy o Naszych Klientów, dlatego stale doskonalimy nasze usługi, wprowadzając nowe, innowacyjne rozwiązania, w korzystnych przedziałach cenowych